Donació de Sang

Back to homepage

Els alumnes de 3r d’ESO hem fet un projecte d’aprenentatge servei (APS), una proposta educativa que combina el servei a la comunitat i que els alumnes aprenguin; és un sol projecte ben articulat en el qual els alumnes es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

Es tracta de fer un servei a l’entorn social proper a l’escola (aconseguir el màxim de donacions de sang possibles) combinat amb l’aprenentatge de continguts, competències, habilitats i valors.

Les assignatures implicades han estat ciutadania i biologia. Hem estudiat la sang i l’aparell circulatori i hem organitzat juntament amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya una jornada de donació de sang a l’escola.