Esports

Back to homepage

A l’Escola Betúlia l’activitat física i l’esport són uns eixos educatius importants.

Al llarg de les diferents etapes educatives, dins l’àrea d’Educació Física, els/les alumnes participen en un ampli ventall d’activitats jugades, practiquen diferents esports tant individuals com col·lectius i aprenen i posen en pràctica activitats per a la millora i manteniment de la condició físca i la salut individuals.

L’Escola i l’AMPA organitzen  activitats esportives extraescolars periòdiques com uns Jocs Olímpics cada quatre anys i, anualment, els tornejos de bàsquet 3×3, tennis taula i d’escacs cada final de curs.

A l’escola trobareu, també, diverses extraescolars d’esports com l’escola d’iniciació esportiva de bàsquet i futbol sala, judo, balls moderns, patinatge, natació, escacs i tennis taula. L’orientació d’aquestes activitats és de clara promoció esportiva i no competitives. Ja en edat adulta seguim promovent la pràctica d’activitat físca i l’esport per a pares , mares i exalumnes de l’escola. L’oferta inclou bàsquet, pilates, balls-fitness, grup de running, ioga i tenis taula.