Animal Workshop – 3r primària 2013-14

The 3rd year primary students learn about animals every year. They develop a project about animal classification groups and each group is focussed on a different topic: mammals, amphibians, insects, fish, birds, habitats, feeding ,… When they finish their murals, they study the information in order to do a speech in front of their classmates. It’s great!

Cada any els alumnes de 3r de Primària aprenem els animals en anglès. Desenvolupem un projecte sobre la classificació de grups d’animals i cada grup es centra en diferents aspectes: mamífers, amfibis, insectes, peixos, ocells, habitats, alimentació, … Quan els murals són acabats, estudiem la informació per realitzar una presentació a la resta de la classe. És un projecte genial!

Escola Betúlia Plurilingüisme GEP