Campanya Donació de Sang 2016

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Escola han participat, un any més, en un projecte d’aprenentatge servei amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya​.

L’aprenentatge servei és una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte, en el qual els alumnes es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

L’aprenentatge es realitza a l’aula, amb xerrades amb experts i una visita al Banc de Sang i Teixits de l’hospital de Can Ruti.​

El servei es concreta en la jornada de donació de sang i està adreçat a famílies de l’Escola, professorat i personal de l’escola, exalumnes, veïns del barri, … .

Creiem que aquest projecte fa els alumnes conscients  d’una realitat: cal donar sang, cal ser solidari.

La jornada aquest any​ ha estat un èxit! Han donat sang 79 persones i  3 més que s’han ofert però no n’han pogut donar. En total, 81 persones s’han apropat a l’escola per participar en el projecte. Moltes gràcies a tothom!!