Carnestoltes 50 anys – La festa Major

Ja arriba el Carnestoltes i amb ell la gran festa de celebració del 50è aniversari on els protagonistes seran
els nens i nenes de l’escola !!!!!
El tema d’ enguany és: LA FESTA MAJOR DE
L’ESCOLA BETÚLIA !
Com ja sabeu, aquest any, i de manera excepcional, invertim l’ordre de les activitats. Així doncs el programa queda de la següent manera :

Matí
-Tots els infants d’E. Infantil i de Primària poden
venir disfressats a l’escola d’allò que més els agradi.
-Com ja és tradició, hi haurà els famosos concursos
“gastronòmics”:
* 4t. de primària : Concurs de Truites.
* 5è de primària : Concurs de Canapès.
* 6è de primària : Concurs de Pastissos.
* i també jocs, tómbola, desfilades, una màgica sorpresa i un gran i dolç
detall que mai pot faltar en un aniversari !!!!!!
Aquest dia no hi haurà servei de menjador.

Tarda:
– A 2/4 de 4 ja han de venir vestits des de casa amb la
disfressa de la Festa Major (es prega moltíssima puntualitat!).
Els nens/es NO portaran posat l’abric durant la Rua per tant cal que
vagin ben abrigats.
– Els nens i nenes d’Educació Infantil no han de portar berenar PERQUÈ hi haurà xocolata per a tots !!!
– A ¾ de 4 rua fins a la plaça de la Plana. Ep, pares i mares, si us animeu també us podeu disfressar, acompanyar-nos a la rua, tirar-nos confeti quan passem i gaudir amb nosaltres de la Festa Major que farem a la Plana!!!!
Recordeu: Porteu xiulets penjats al coll per fer força soroll.
A la Plana farem unes actuacions d’acord amb la Disfressa de cada grup:
– P3 i P4 : havaneres
– P5 i 1r : bastoners
– 2n i 3r: sardanistes
– 4t i 5è : castellers
– 6è : colla de diables
– 1r d’ESO : cap grossos i gegants (alumnes de 3r d’ESO).
En acabar les actuacions ens agruparem per cursos per fer algunes fotos i després tornarem fent Rua cap a l’escola (cada curs amb la seva tutora).
Haureu de recollir als vostres fills on us indiquem a continuació i a partir d’aquest
moment els nens i nenes ja seran responsabilitat de les famílies.
Els nens i nenes de P3 i P5 estaran a la classe de P3.
Els nens i nenes de P4 us esperaran a la seva classe.
Tot l’alumnat de Primària estarà agrupat al pati esperant que els passeu a recollir.
Podreu gaudir de l’ambient de Carnestoltes i quedar-vos a la XOCOLATADA que es farà al pati. Hi esteu tots convidats (pares, mares, avis, àvies, alumnes
i ex alumnes ) !!!!
No oblideu que els nois i noies de 2n d’ESO faran la Tómbola i la Paradeta de crispetes per recollir diners per al seu viatge de fi de curs.
Els alumnes de P3, P4, P5 i 1r de primària només podran anar a la tómbola a la tarda acompanyats de la família (quan els pares /familiars els vinguin a recollir).
Els nens i nenes des de 2n fins a 6è de Primària, hi podran col·laborar al llarg del matí (preu del tiquet de la tómbola 1€, bossa de crispetes 0,50€)

Categories: Celebracions