Concurs de contes M. Josep 2019

Pels volts de Sant Josep, a l’Escola cada dos anys atorguem els premis del concurs de contes M. Josep. El passat dilluns 25 de març vam fer aquest acte emotiu en què van ser presents tot l’alumnat i professorat de l’Escola i els familiars de la mestra recordada.

Com que a ella li agradava molt explicar contes als nens i nens de P3, curs on feia de tutora, tots els alumnes a partir de 3r de primària fins a 4t d’ESO escriuen un conte, en hores de classe, destinat als més petits de l’Escola; ho poden fer sols, en parelles o en grups de tres. Els nens i nenes de P3 fins a 2n de primària s’encarreguen dels dibuixos, i un jurat  delibera qui són els guanyadors.  Amb tot, es fa un llibret de contes que es regala a cada classe i als autors de les redaccions guanyadores.
És un acte entranyable  que ens serveix per fomentar l’escriptura i sobretot perquè uns coneguin la figura d’aquesta mestra que malauradament va morir fa anys i altres, que la van conèixer, la recordin encara més en un moment tan emotiu.
Escola Betúlia - Concurs de contes M. Josep
Categories: Activitats, Escola, Slideshow2