El concert de Santa Cecília 2017

L’Escola Betúia ha celebrat Santa Cecília, patrona de la música, amb un concert que els alumnes de 6è i d’ESO han preparat per a tota l’Escola.

Aquest any els alumnes han interpretat:

– Els nois i noies de 6è han tocat en flauta i percussió un fragment de “La Campana” de La Flauta Màgica de Mozart

– Els de 1r d’ESO han tocat en flauta, guitarra, violins i percussió la cançó de “La Bicicleta” de Shakira, la cançó de “Súbeme la radio” de Enrique Iglesias i han interpretat ritmes amb els gots amb la cançó “When I’m gone” de Anna Kendrick.

– Els alumnes de 2n d’ESO han representat en flauta i percussió la cançó “Waka Waka” de Shakira i un fragment de la banda sonora de “Star Wars” de John Williams.

-Marc Llinàs, alumne de 3r d’ESO, ha interpretat en violí la banda sonora de “Pirates del Carib” de Hans Zimmer.

– El grup de la batucada de 1r d’ESO ha realitzat uns ritmes nous que ens han fet vibrar de valent.

– Per finalitzar, hem cantat l’himne de l’Escola Betúlia tots junts.

FELIÇ SANTA CECÍLIA!!!

Escola Betúlia Concert Santa Cecília