El mag Guillem Bautista i la maga Gisell

Exalumne i mag Guillem Bautista

El nostre exalumne Guillem Bautista ha tornar a l’Escola, dins el marc de la Setmana de Projectes de Carnestoltes i sota el paraigües del Festival Internacional de Màgia Memorial Li-Chang, per compartir amb els betulins les seves dues grans passions: la màgia i la música.
Durant una tarda ens va oferir, a cada grup classe d’educació infantil i primària, uns espectacles de petit format de cartomàgia amb música en directe, que van deixar bocabadats a grans i petits.
En Guillem ens va comentar que la màgia la va descobrir de nen, encara que quan més el va atrapar va ser  en l’adolescència. Des de llavors, no ha deixat de formar-se, tant en el camp de la música com en el de la màgia.
Actualment estudia al Conservatori del Liceu i ben aviat (d’aquí uns mesos) acaba els seus estudis superiors amb la voluntat i il.lisió de poder transmetre tot l’art que pugui amb un tros de fusta (el seu estimat violoncel) i 52 trossos de cartró, tal i com anomena a les cartes que sempre l’acompanyen.
Des de l’escola, la teva escola que t’ha vist créixer, et desitgem grans èxits i bocabadats t’agraïm la tarda compartida. Tot un plaer, Guillem, i moltes felicitats!!!

La maga Gisell

Com a pòrtic de la festa de Carnestoltes i com a cloenda de la setmana de projectes, els alumnes de EI3 fins a 1r d’ESO van gaudir de l’espectacle professional de màgia “Sueños de una maga”, de la maga peruana Gisell, que va passar per l’Escola abans de trepitjar l’escenari del Teatre Zorrilla per participar a la Gala Internacional de Màgia del XX Memorial Li-Chang.La maga Gisell; premiada tant al Congrés Nacional de Màgia 2017 com a Uruguai, on va obtenir el guardó FLASOMA 2015 en l’especialitat de manipulació i màgia argumentada, ens ha sorprès amb petits i grans trucs de màgia, ens ha divertit i ens ha deixat bocabadats amb la seva dolça presència i la seva delicada màgia, però sobretot ens ha transmès i ensenyat que amb il.lusió i perseverança podem arribar a aconseguir tot allò que ens proposem.
Gràcies, Gisell, per fer-nos arribar la teva màgia!!!

Escola Betúlia Màgia Carnestoltes Guillem Bautista
Escola Betulia - maga Gisell