El Nadal al Betúlia

A l’Escola Betúlia, el Nadal és una gran festa i celebrem la seva arribada d’una manera molt especial.
Un dia abans de plegar, ens reunim [email protected], dels més petits fins als de 4t d’ESO  per la cantada, on cantem cançons en català, castellà, anglès i francès i recitem alguns poemes que han après o que ells mateixos han escrit.
L’Escola queda decorada amb les Nadales que els alumnes dibuixen i els nois i noies més grans, de 3r i 4t d’ESO,  fan unes fotografies molt creatives. Aquest any el tema ha estat “Les boles de Nadal”. Volem agrair a l’AMPA  l’organització de l’esdeveniment.
Els i les alumnes de 2n d’ESO han representat el pessebre vivent al gimnàs de l’Escola i han rebut la visita de tots els alumnes de primària: el caganer, l’anunciata, els Reis, els pagesos i sobretot la cova amb el bou, la mula, St. Josep, la Mare de Déu i el nen Jesús.
A 1r d’ESO han representat la versió adaptada d’Els Pastorets de Josep Maria Folch i Torres per a tots els alumnes d’infantil i primària de l’Escola, i per a les seves famílies.
Els més petits reien amb en LLuquet i en Rovelló, que van aconseguir un cop més vèncer els dimonis, especialment Llucífer i Satanàs…. Ho van fer molt bé i va ser tot un èxit!
Els nens i nenes de 3r de primària, un any més, han fet les figures del pessebre de l’Escola i els de 2n han ajudat amb els animals. Tothom diu que que ha quedat molt bonic!
Però com tots i totes ja sabeu, el rei de les festes nadalenques a la nostra escola és el patge Gregori i el seu inseparable Camelus, Aquests dies ha estat fent trapellades i abans de marxar de vacances li hem pogut donar les cartes i saludar-lo.

Escola Betúlia - Nadal 2019
_IG_9273-Escola-Betulia-Nadal-2019