Els ambients a Ed. Infantil

Les tardes que fem AMBIENTS  a Educació Infantil són tardes esperades amb il.lusió!
El fet de l’intercanvi de grups i edats i d’espais habituals afegeix emoció a les activitats creatives! Tots els nens i nenes es mostren molt participatius i la imaginació i la iniciativa sorgeix espontàniament!
Tot és possible!!! Cadascú tria l’ambient on vol vol anar: música creativa (bateria i tota mena d’instruments i andròmines, posats a l’abast dels nens i nenes… Se’ls escolta fins i tot al carrer); robes i cordills, que omplen l’espai amb cabanes, amagatalls improvisats, capes de cavallers …No hi ha límits a la creativitat, ni a la imaginació, fins i tot per a moure’s i ballar en l’ambient de dansa creativa! L’arquitectura amb caixes sempre resulta sorprenent i a l’ambient de caixes … i tothom vol repetir a l’ambient misteriós i màgic de les caixes de llums i ombres.
De segur que si fóssiu petits us hi afegiríeu!

Escola Betúlia Ambients Educació Infantil