Els balls urbans de 5è i 6è de primària

Els nois i noies de cicle superior de primària han dedicat bona part del primer trimestre d’educació física a idear, pensar i crear cooperativament unes petites coreografies de balls urbans. Aquests balls, estrenats durant les colònies, van ser presentats als alumnes d’infantil i primària i als seus familiars el passat divendres 22 de novembre al gimnàs de l’escola.
Des de l’inici del procés creatiu cada grup va posar-se d’acord per triar l’equip, la música, la combinació de passos per coreografiar durant tresminuts, l’estètica del grup, el seu propi nom i també les paraules de presentació que van adreçar al públic assistent.
Autonomia i creació de la mà!!!!
Una gran activitat on grans i petits van gaudir moltíssim. Aquí us deixem quatre imatges d’aquella magnífica tarda.
Escola Betúlia - balls urbans primaria