Els Betulins a la Màgic BDNRunning 2018

Aquí teniu la foto final dels  betulins a la cursa Màgic BDNRunning. Com podeu veure, hi ha nois i noies de diferents cursos i professors i professores que també hi van participar. Ens ho vam passar molt bé i vam fer esport un diumenge al matí, animats per alguns pares i mares que ens van venir a veure. Cal valorar l’esforç dels alumnes i professor de 3r d’ESO que el divendres abans havien arribat de colònies i segurament estaven cansats.
Ens fa molta il·lusió córrer aquesta cursa perquè hi ha tres exalumnes que participen a l’organització: en Ferran Hidalgo, que l’organitza des d’un bon principi; en Guillem Franquesa; i l’última incorporació, l’Óscar Rosés. Ens van saludar, animar i felicitar per la nostra col·laboració.

BDN Running Escola Betúlia
BDN Running