Es jubilen tres mestres de “tota la vida” de l’escola

Es jubilen tres mestres de "tota la vida" de l'escola.

L’Elena R., l’Anna B. i la Isabel V. s’han jubilat! Les tres portaven moltíssims anys a l’escola i han estat puntals en l’educació de molts nens i nens durant moltes generacions.

L’Anna i l’Elena han estat mestres i tutores de cursos diferents i les dues han format part de l’equip directiu de l’escola. La Isabel sempre ha estat amb els més petits i mai no ens ha deixat de sorprendre la seva memòria per reconèixer tothom a la porta.

Enguany ja no formen part del personal docent del Betúlia, i trobarem a faltar a les tres. Ens hauria agradat fer-los un comiat com cal, però les circumstàncies actuals de la pandèmia no ens ho han permès. Volem desitjar-los el millor en aquesta nova etapa que ara comencen i agrair-los tots aquests anys de feina i dedicació al Betúlia.

Categories: Escola, Notícies, Slideshow2