Menú setmanal

Back to homepage

Per qualsevol consulta podeu contactar amb la coordinadora de menjador a:    [email protected] o  al 933998507.

Enguany hi ha hagut molts canvis en el menjador escolar del Betúlia: nova empresa, nou menjar i nou projecte educatiu.
El menjar és portat en línia freda, és a dir, un cop cuinat s’abat la temperatura i així conserva totes les seves propietats i s’elimina el perill de bacteris. A la cuina de l’Escola s’han instal.lat uns forns per regenerar el menjar i servir-lo en l’estat òptim. Els menús són variats. equilibrats i saborosos, per tal que els infants s’acostumin a la varietat i qualitat en els seves menges, amb una dieta ben equilibrada.
D’altra banda, també volem potenciar el projecte educatiu durant la franja horària del migdia, amb uns bon hàbits a l’hora de menjar, amb una nova manera de fer i d’acostumar els nens i nenes a servir-se el seu propi plat segons la quantitat que hagin de menjar.
A més, hi ha planificades activitats lúdiques i educatives per tal de fer que aquest espai del migdia sigui un moment divertit, enriquidor i interessant per als usuaris del menjador.
Si no pots veure el pdf a sota, pots descarregar el pdf directament aquí: PDF
Menjador Escola Betúlia