Back to homepage

Escola Betúlia Badalona ESO

L’Educació Secundària Obligatòria és una etapa de molts canvis a nivell personal amb l’arribada de l’adolescència, i l’Escola Betúlia acompanya aquesta etapa tant amb l’adquisició i consolidació de noves competències com en tot els treball de valors per a la formació integral de les persones.

Escola Betúlia

Es treballen els hàbits d’estudi, les competències i els continguts de les assignatures a través de diferents metodologies i d’una avaluació continuada; també, es fa un seguiment dels alumnes amb de tutories i informació que les famílies  reben regularment dels seus fills o filles.

Es complementen les classes amb visites, sortides, eixos transversals de solidaritat, medi ambient…, xerrades i una participació estreta amb l’entorn i la vida escolar. Així, les colònies i el viatge a París, el padrinatge P3 – 4t d’ESO, les obres de teatre, la col.laboració amb diverses entitats com el Banc d’Aliments, el Banc de sang i teixits de Catalunya,  els tallers i visites que hi ha a cada curs, la participació a concursos, l’organització de Jocs Florals, la celebració de Santa Cecília i un llarg etcètera són exemples del tarannà de l’Escola Betúlia.

Escola Betúlia

Últimes entrades