Gràcies per tot, Senyo Montse!

El dijous dia 21, just a punt d’acomiadar aquest curs escolar, vam acomiadar també la Montserrat Simón, mestra, professora, directora i cofundadora de l’Escola, que ara està a punt de jubilar-se.
A la tarda,  en horari escolar, la van portar enganyada a l’edifici de primària, on l’esperava tot l’alumnat i el professorat de l’escola per fer-li una sorpresa i li van fer un homenatge amb balls, teatre, cançons, poesia… i un llibre-regal fet per tots els alumnes.
A l’hora de plegar, va ser el torn de les famílies de l’Escola, que van poder gaudir d’un berenar i amb parlaments de l’AMPA i l’AMPAVIS van acomiadar la Montserrat i van agrair-li la seva tasca.
Finalment, va ser el torn dels exalumnes, i van passar per l’Escola moltes persones de diferents generacions que també  van voler venir a saludar la Montserrat en un dia tan especial.
Tot plegat, va fer que fos una tarda molt emotiva, plena de sorpreses, agraïments i retrobaments per acomiadar-la i desitjar-li molta sort en la nova etapa que començarà.