Hem caminat damunt la lluna – 2n d’ESO

El curs de segon d’ESO. va realitzar una visita al CosmoCaixa la setmana passada. La visita va tenir dues parts: primer, una exposició sobre la carrera espacial i els famosos àlbums de Tintín “Objectiu: la lluna” i “Hem caminat damunt la lluna”; i després un taller pràctic sobre la pressió atmosfèrica.

L’exposició sobre la carrera espacial estava centrada en l’arribada de l’home a la lluna  Els alumnes van poder aprendre com funciona un coet i veure la lluna des de tots els angles entre altres coses.

L’activitat de pressió atmosfèrica va començar amb alguns problemes tècnics. Malgrat això, en Joel, el monitor, va recuperar la situació i va fer uns experiments per fer que els alumnes raonessin sobre el tema. El taller era molt pràctic i diversos alumnes van sortir com a voluntaris. Potser l’experiment més espectacular va ser el de com enfonsar un ou dins d’un embut i després treure’l. Com ho faries això?

Escola Betúlia - Cosmocaixa
Etiquetes: 2n ESO, ESO