Els alumnes d’infantil immersos en tres grans aventures

Els alumnes d’Educació Infantil estem immersos en tres grans aventures: bruixes, pirates i dracs. Tots ells ens il.lusionen, ens motiven i amb els seus reptes ens omplen d’aprenentatges.

“Bruixes i mags… encanteris i pocions… paraules màgiques i llibres encantats… ”
Un món ple de màgia, aventures i sobretot un gran aprenentatge a partir de la descoberta. Els alumnes de P-3 hem acollit a la petita Bruixa Maduixa, que amb la seva màgia ha transformat la nostra classe en un laboratori ple de misteri. L’aprenent de bruixeta ens explicarà moltíssimes coses i ens endinsarà en un món màgic,  on la il•lusió i les ganes de descobrir seran el motor del nostre aprenentatge.

Escola Betúlia - Bruixa Maduixa

La colla de nens i nenes de la classe de P-4 hem rebut un missatge del Pirata Barba-Roja demanant-nos si volem ser la seva tripulació. Per descomptat que li hem dit que si!!!. Estem molt emocionats, sabem que hem d’aprendre moltes coses per poder ser uns bons grumets però ens hi esforçarem al màxim per donar el millor de nosaltres i ajudar-lo a tripular la seva nau!!

Escola Betúlia - Pirata Barba-Roja

La classe de P-5 vam anar a visitar el parc Güell i allà, el drac de trencadís  del senyor Antoni Gaudí havia deixat un missatge per a nosaltres!!! Ens proposava, a través d’ un joc de pistes, descobrir diferents dracs que tenim per Badalona. Sort que els pares ens ajuden en aquesta recerca!!! Si aconseguim superar totes les proves serem uns gran “exploradors”.

Escola Betúlia - Drac de Gaudí
Etiquetes: Ed. primària, P3, P4, P5