La Fada Ondina P-3

Quina sorpresa que vam tenir els nens i nenes de P-3 quan, de sobte, va aparèixer dins de la classe un bosc amb un estany ple d’aigua! Era fada Ondina que ens venia a visitar! Quina alegria!

Cada dia eren emocions i nervis! Al llarg de tot aquest trimestre la fada Ondina ens ha explicat moltes coses sobre l’aigua, ja que ella n’és una experta perquè les ondines viuen en els rius i estanys! Gràcies als seus missatges, hem pogut descobrir i aprendre científicament les propietats de l’aigua, ens hem apropat al món de l’art a través de la pintura i l’escultura per descobrir obres d’art fantàstiques i hem conegut històries i llegendes que formen part de la mitologia catalana.

La Fada Ondina ens ha guiat de manera motivant  i engrescadora per aquest llarg camí que és l’aprenentatge a partir de la descoberta.

Escola Betúlia - Fada Ondina P-3
Etiquetes: Ed. infantil, P3