La Marató TV3 2018 contra el càncer

Un any més l’escola Betúlia ha posat el seu granet de sorra participant amb la Marató de TV3 amb l’ajuda de les noies i nois de 4 d’ESO i l’AMPAVIS.

Molt bona la participació de les més de 600 persones que van gaudir de la representació d’una cèl·lula malalta de càncer, representada pels més petits de l’escola i envoltada d’una espiral formada de familiars, alumnes i exalumnes. En un moment donat rep la medicació, una xeringa gegant feta per alumnes de 4 ESO que arribava amb tirolina ben bé al mig de la cèl·lula malalta canviant aquesta del color fosc a un color rosa i l’espiral a color verd. Colors d’esperança i sanació.

Tota la representació va estar amenitzada amb cançons emotives i plenes de vida.

Els diners recaptats ja estan ingressats per ajudar a la recerca de la cura del càncer.

Moltes gràcies a tots per participar-hi i no oblidem que la investigació dóna vida.

Escola Betulia amb la Marató de TV3
20181214_164439-s