L’actor Marc Martínez ens visita a l’Escola

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han pogut gaudir de la visita de l’actor, poeta, cantant i molt més Marc Martínez.

La visita forma part del treball per projectes “Els camins de poesia” que els alumnes estan realitzant actualment, on han d’escollir diferents poemes i recitar-los a diferents punts del barri.

El Marc ens ha ensenyat que els poemes no només s’han de recitar, sinó que s’han de sentir, expressar amb sentiments i poder transmetre tot el que el poema conté.
Ens ha llegit el seu primer poema que va escriure quan era petit i hem pogut saber moltes més coses de quan era petit.
El Marc ha demostrat que té una bona memòria, de seguida s’ha après molts dels nostres noms amb només una vegada de sentir-los, quina gran persona!
Marc Martínez Escola Betúlia