L’ambient de llum i ombres

Experimentar  amb la llum és màgic. Els nens entren en un espai fosc on gaudeixen tot i jugant amb les llanternes, jugant a fer ombres a tot arreu: a les parets, als llençols, al sostre…  als mocadors de colors que col·loquen estratègicament sobre les taules per fer-ne com un petit amagatall…

La llum i els colors de seguida capten l’atenció dels infants i els engresquen  a descobrir, conèixer i manipular diversos materials del seu entorn i en la descoberta de diversos aspectes (ombres, qualitats en els materials…)..

Fan ombres amb les mans, amb les titelles… de sobte sorgeixen personatges i històries inventades i es deixen portar per una imaginació que es complementa amb la de la resta de companys.

Escola Betúlia: Ambients llums i ombres
Etiquetes: Ed. infantil, P4