MAGNETITUS CHALLENGE – Teatre de 2n de Primària

Els alumnes de 2n de primària, com cada any, ens han fet gaudir d’una divertida i entranyable estona amb una obra de teatre anomenada “Magnetitus Challenge”, guió original de Maria Sánchez, mestra de l’escola.
En Trap, en Trep, en Trip, en Trop i en Trup són cinc éssers galàctics residents a una galàxia més enllà del planeta dels unicorns platejats i de l’asteroide dels elefants amb plomes. La pedra magnètica que alimenta el seu planeta s’està exhaurint; aleshores, decideixen demanar ajuda a uns petits terrícoles astuts i bons pensadors. Un bon dia, es presenten a la seva classe per demanar socors. Els alumnes, després de fer recerca troben la causa del problema i se les pesquen per aconseguir la solució. Gràcies a la idea dels petits terrícoles i a la intervenció dels “chapuzas esprés”, l’equip de forces especials solucions a raudals, la pedra Magnetitus reviu i el seu planeta  queda fora de perill.
Els artistes de l’obra han gaudit d’allò més i s’ho han passat la mar de bé representant l’obra als seus companys i familiars. Nerviosos, ben contents, exultants, emocionats… una barreja d’emocions que els van acompanyar durant tota l’obra. Només cal veure l’expressió i la brillantor de les seves mirades i carones dalt de l’escenari!

Objectiu súper aconseguit! Un curs  més, ens sentim contentes i orgulloses de la colla de 2n de primària pel seu esforç i pel seu treball.

Qui sap si haurem encès l’espurna a algun alumne i es convertirà en un futur artista de les arts escèniques ? Enhorabona, petits! Bona feina!

Escola Betúlia Teatre 2n Prim

escola-betulia-teatre-1-s escola-betulia-teatre-2