P-3 El Follet Picarol i la Fada Goteta d’Aigua

Quan arriba el tercer trimestre la màgia omple les nostres aules. El Follet Picarol i la Fada Goteta d’Aigua ens han vingut a visitar a la classe de P-3 per apropar-nos al món de l’art. A través de diverses obres pictòriques, descobrim part de la mitologia i coneixem els personatges fantàstics de la nostra cultura. Les fades i els follets, amb el seu caire tan dolç i entranyable, ens guien i ens ensenyen un món fascinant, ple de misteri, màgia i fantasia. Els missatges que ens arriben del Follet Picarol omplen cada dia d’il·lusió i ganes de saber més sobre el tema. A P-3 pot passar de tot! De moment, la nostra aula ja ha canviat i un bosc ha sorgit d’entre els mobles i taules que hi ha a la nostra classe. Seguirem esperant més sorpreses!

P-3 el follet Picarol Escola Betúlia Ed Infantil
Etiquetes: Ed. primària, P3