P-5 Treballem els estats amb la magrana

Aquest any a la classe de P5 ens ha tocat disfressar-nos de magranes. Per això hem començat a fer diferents activitats per tal de familiaritzar-nos amb aquesta fruita.
Comencem fent una bona observació de la magrana, la toquem per fora, l’obrim per la meitat, l’olorem, la toquem per dins, la tastem, observem el color,  etc.
Ara no és temps de magranes perquè és un fruit de la tardor però aprofitant que estem parlant del pas de líquid a sòlid hem buscat suc de magrana, l’hem posat al congelador i hem fet gelat de magrana!!!. Com sempre hi ha gustos per tot: uns nens només l’han tastat i han manifestat que no els agradava i a altres nens els hi ha encantat!!!.
D’aquí a Carnestoltes seguirem fent més activitats sobre el tema i finalment, quan arribi el dia, serem uns gran experts en el tema magrana.

Escola Betúlia P-5
Etiquetes: Ed. infantil, P5