Painting Workshop – 5è primària 2013-14

Els nens i nenes de 5è de primària durant el curs 2013-2014 van desenvolupar un projecte d’art en anglès. Van treballar per grups els diferents moviments artístics: cubisme, surrealisme, manga, pop-art, manierisme,… entre d’altres. Van reproduir una obra d’art, cadascú de l’estil que li pertocava i posteriorment es va fer una exposició oral en anglès sobre cada moviment.

The 5th year primary students during the course 2013-2014 developed a project about art styles through the history. They learned about Cubism, Surrealism, Manga, Pop-Art, Manierism,.. and many other styles. They created their own version of a painting; each team had a different style. Finally, they did an oral presentation to their classmates about the Art style they had been working on.

Escola Betúlia Plurilingüisme GEP