Patufet on ets?

Cercar les respostes dels enigmes plantejats, aprofundir amb el coneixement del polifacètic personatge de l’Aureli Capmany i la seva vinculació amb l’escola; visitar l’exposició de  “Patufet on ets?” a l’Espai Betúlia, tot escoltant les indicacions de la seva directora, la Isabel Granya;  entendre totes i cada una de les feines i oficis que va desenvolupar l’Aureli al llarg de la seva vida de manera autodidacta; estructurar tots els coneixements adquirits per ser presentats oralment davant dels seus familiars en el mateix Espai Betúlia; i un llarg etc… han estat les principals tasques dels nens i nenes de 4t de primària durant aquests darrers dies.

I el passat 29 de novembre, com a guies professionals de l’exposició, van fer arribar i compartir amb tots els assistents els seus aprenentatges.
Memòria, vocalització, entonació, passió, jocs, nervis i molta satisfacció van ser els acompanyants d’aquella tarda.

Felicitats, colla!!!! Ara ja sabem que en Patufet el teniu a 4t de Primària per seculum seculorum.

Escola Betúlia - Espai Betúlia - Patufet on ets??
Escola Betúlia - Espai Betúlia - Patufet on ets?