Programa TEI a l’Escola Betúlia

El Projecte de Tutoria entre Iguals (TEI) s’instaura aquest any dins del Projecte d’escola per primera vegada. La motivació per atendre d’una manera integral el nostre alumnat ens ha portat a implementar el projecte.

L’objectiu del mateix és establir uns mecanismes de prevenció envers l’assetjament escolar o bullying mitjançant la tutorització emocional entre els alumnes. Fomenta el treball de l’educació emocional mitjançant valors com el respecte, l’empatia i la convivència, en favor de la prevenció.

Per dur a terme aquest projecte, els alumnes exerceixen dos rols diferenciats durant el curs: un grup seran els Tutors i, l’altre, els tutoritzats. A la nostra escola, els tutors seran els alumnes de cinquè de primària i els de tercer d’ESO. Els tutoritzats seran els de tercer de primària i els de primer d’ESO, respectivament.

Per tal que el projecte s’implementi positivament, tutors i tutoritzats reben formació durant el curs i se’ls fa un seguiment mitjançant diferents dinàmiques que afavoreixen la cohesió entre ells.

Etiquetes: TEI