Projecte Escolta’m

Girl listening with her hand on an ear

L’Escola Betúlia se suma enguany al projecte ESCOLTA’M

Aquest projecte és dirigit per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat de Barcelona. Aquest curs es començarà a implementar a 2n i 3r d’Educació Primària i posteriorment s’anirà estenent als altres cursos de forma progressiva. L’Escola Betúlia és la primera a Badalona a implementar aquest programa que vol sumar esforços per a donar una resposta educativa que:

–      Promogui el desenvolupament dels alumnes i de les seves capacitats i possibilitats  amb confiança, afecte, seguretat i límits.

–      Fomenti la resiliència dels infants i/o adolescents.

–   Desenvolupi conductes que possibilitin una millora tant personal com acadèmica i eviti, tant com sigui possible,situacions generadores de risc exclusió social.

Podeu trobar més informació a la pàgina web de l’ICE o al link que a continuació us facilitem:

www.xtec.cat

Ben cordialment,