Un carnestoltes màgic

Moltes gràcies, nens i nenes! Cada any, amb els vostres somriures i la vostra il·lusió, feu d’aquesta festa característica de l’Escola una oportunitat única per mostrar a les famílies i al tot el barri una representació d’una temàtica d’interès.  Enguany, les i els alumnes de 6è de l’any passat van decidir celebrar el Carnestoltes disfressant-nos d’uns personatges que a molts ens ha enganxat: les aventures de Harry Potter.

Una festa que s’iniciava amb la presentació del rei Carnestoltes, i que a ritme d’una excel·lent batucada, va dirigir-se a La Plana per a explicar aquesta història des d’una vessant teatral. Un magnífic i tendre inici de la classe de P3 disfressada d’òlibes, va conduir al castell de Hogwarts on, finalment, es van batre en duel els i les alumnes de 1r d’ESO, representant la lluita entre en Harry i Lord Voldemort.

Carnestoltes Escola Betúlia