Viatge a París de 2n ESO – 2014-15

Enfin notre voyage est arrivé.

Une grande émotion pour quelques-uns puisque c’était la première fois qu’ils prenaient l’avion. Paris nous a reçus avec un soleil peu habituel pour la saison. Ceci nous a permis de nous promener tranquillement dans les rues pittoresques, de contempler les jardins fleuris, de visiter les monuments et de monter sur les attractions à Disneyland Paris, avec des yeux de petits enfants devant ce spectacle plein de magie et de fantaisie.

Nous nous sommes bien ammusés.

——

Per fi el nostre viatge a París!

Alguns de nosaltres estàvem una mica nerviosos ja que era la primera vegada que viatjàvem amb avió. París ens va rebre amb un sol poc habitual per l’època. El bon temps ens va permetre passejar pels carrers més emblemàtics de la ciutat, contemplar els jardins florits, visitar els monuments i pujar a les atraccions de Disneyland París amb la il.lusió dels nens petits davant d’un espectacle de màgia i fantasia.

Hem gaudit molt del viatge.

Escola Betúlia viatge a Paris 2015