El padrinatge a l’escola

Cada any, a l’Escola Betúlia, els alumnes de 4t d’ESO, els més veterans de l’escola, són els encarregats de rebre els nouvinguts.

Els més petits tot just comencen el curs de P-3 i per facilitar els primers dies i ajudar-los a integrar-se a ‘escola, els padrins els guiaran i junts passaran estones molt agradables.

Al llarg del curs aquest vincle afectiu va creixent gràcies a les trobades. Estones de joc, de lectura de contes, de gimnàs plegats… són algunes de les activitats que realitzen.

Amb el padrinatge pretenem donar protagonisme a dos cursos molt especials. El primer perquè tanca un cicle de 13 anys dins d’Escola i el segon perquè agafa el relleu d’aquests alumnes que en el seu dia també varen fer els primers passos, igual que ells.

Una unió plena de tendresa i d’afectivitat on els grans mostren la part més dolça vers als seus fillols, a la vegada que aquests gaudeixen de l’atenció rebuda per part dels padrins.