Seguint una tendència d’arrelada tradició en el nostre país, el projecte educatiu de l’escola rep aportacions dels moviments pedagògics contemporanis. Pretén formar persones autònomes, creatives participatives i solidàries; coneixedores de les seves pròpies possibilitats, alhora que rigoroses i exigents en el treball. Persones que estimin la pau i que se sentin identificades amb el seu país, la seva llengua i la seva cultura.
Projecte Educatiu

Els seus trets fonamentals són:
- Les LLENGÜES: català, castellà, anglès, francès i xinès.
- Els esports, la música i la plàstica integrades a la VIDA ESCOLAR.
- El TEATRE incorporat al currículum de diversos cursos.
- Les SORTIDES i excursions vinculades al currículum.
- La celebració de les nostres TRADICIONS : La Castanyada, la festa de Nadal, el Carnestoltes, la diada de Sant Jordi, els Jocs Florals…
- La INFORMÀTICA i les noves tecnologies des de l’educació infantil.
- L’acció TUTORIAL i el seguiment individualitzat de l’alumne de forma continuada.
L’equip directiu, l’equip de mestres, el Consell Escolar i l’AMPA treballen conjuntament per aconseguir un objectiu comú: la formació integral de l’alumne:
CAMP INTEL·LECTUAL
- Ensenyar a raonar lògicament
- Potenciar una llibertat responsable que permeti prendre encertades decisions personals
- Crear en els alumnes un hàbit de treball
- Ensenyar a treballar en grup a fi d’enriquir-se mútuament, reconeixent cadascú les seves aptituds i limitacions
- Conrear la curiositat
- Cultivar la investigació i l’adquisició de coneixements per una utilització pràctica, evitant que hi hagi desconnexió entre la teoria i la pràctica
- Ensenyar a l’alumne a descobrir el seu entorn a partir de l’observació, essent un primer pas per més endavant arribar a consultar i utilitzar qualsevol font d’informació
- Ensenyar a expressar-se correctament en català i castellà. Adquirir coneixements suficients per a expressar-se en anglès i en francès com a llengües estrangeres
CAMP SOCIOCULTURAL
- Fomentar l’amor a la família, a la comunitat escolar i a la comunitat de barri com a primers passos de convivència per arribar a estimar la població i el país
- Respectar en tot moment opinions diferents
- Potenciar l’esperit de diàleg, defensar la pau i a la no violència
- Cuidar l’educació cívica de l’alumne per a facilitar-li una millor adaptació a la vida ciutadana
- Conèixer i viure costums i tradicions pròpies del país

A nivell pedagògic és l’equip directiu i l’equip de mestres que fan la programació i valoració del curs, complementada per suggeriments i idees aportades pel Consell Escolar i per l’AMPA. Així mateix, l’AMPA programa activitats extraescolars amb suggeriments i idees aportades per l’equip directiu i l’equip de mestres.