Menú setmanals

Back to homepage Menú setmanals

Per qualsevol consulta podeu contactar amb la coordinadora de menjador a:    menjador@escolabetulia.cat o  al 933998507.

Aquest curs escolar 2020- 2021 suposa un gran repte des del punt de vista logístic per tal de garantir totes les mesures higièniques i de prevenció i, encara més, un gran repte de gestió emocional i relacional dels infants i joves, després de tants mesos de confinament i sense escola.
Aquest temps de confinament ha estat un temps de reflexió, d’organitzar-nos i trobar la manera de retrobar-nos, sempre garantint la seguretat de tots i totes.
Ens hem preparat per tal d’aconseguir que els infants i equips puguem estar junts de nou al menjador escolar, compartint aquells instants que tant gaudíem. Ho farem d’una manera diferent, amb totes les mesures d’higiene i seguretat, però ho farem.

Pots veure i/o descarregar tota la revista directament aquí: PDF

revista_PDC_3_page-0003
revista_PDC_3_page-0004